Nu er det tid til at opgradere til Windows 11 & helt gratis.
Lad os lige først gå tilbage til 'de gode gamle dage', men ikke længere end til Windows 95. (Springer bevidst NT & Server versioner over)
3 år efter udgift til Windows 98 & året efter 98SE & for at det ikke skal være løgn, i 2000 Windows Me.
I 2000 kom der 1 mere, Windows 2000 & hvorfor jeg nævner denne er fordi det var starten (Wistler) til Windows XP i 2001.
XP kørte efter min mening alt for længe, men efter Microsoft fik et chok fra Windows Me...XP var populær.
6 år skulle der gå før en afløser var klar, Longhorn (2004) blev Windows Vista (2007). Lækkert med noget nyt, desværre for de fleste alt for ressource krævende.
Windows 7 i 2009 blev igen et hit (som 95 & XP) måske fordi der var gået 2 år & de fleste havde valgt at opgradere deres PC eller skiftet til ny.
Allerede 3 år efter (2012) Microsoft satsede stort med helt nyt design i Windows 8/8.1 & jeg var forbavset over hvor mange der kunne lide det.
(Min mening, ja den var god...men installerede *PowerShell, nu blev design efter min smag.) *=PowerShell har intet med Shell V-Power at gøre.
2015 Windows 10 (min favorit) men jeg må indrømme jeg længe benyttede Explorer indtil Edge fik utallige rettelser & nu Explorer er ubrugelig.
2021 & Windows 11, den popper selv op i Windows 'Opdatering og sikkerhed'...nu er det op til dig: Ja/Nej (Problemer/Tip kommer i næste Post)
Her sammenligning Windows 10 & 11...der er sket 'lidt'.